blog ini dicipta untuk saya meluahkan apa yang terasa, berkongsi apa yang patut , bercerita apa yang menarik dan menulis apa yang terlintas dihati. tidak ada niat untuk menghina mana-mana pihak. maaf dipinta sekiranya ada ayat-ayat di blog ini mengguris luka tang mana-mana.

follow me

Saturday, June 6, 2009

kawen! kawen! kawen!

bila cuti sekolah jer banyak la orang nak buat kenduri kawen..
sama la macam cousin2 aku.. hari tue abang sedare, hari kakak sedare pulak..
erm...ye aku taw, aku bukan banyak buat keje pon tapi ade reason k!

as usual,aku bukan yer ade byk benda nak cakap..
layan jer la gambar-gambar dibawah..
SELAMAT PENGANTIN BARU untuk KAK NANI dan pasangannya
( aku xtaw name die..hehe)


5 comments:

  1. besh gambaran ;)

    ReplyDelete
  2. hehe..well, im not a good photographer,
    just like u

    ReplyDelete
  3. eYp...
    niCe piC!!!
    sErbA pink!!

    ReplyDelete
  4. suka gambaq hat 1st tu... :D

    ReplyDelete
  5. thnks mimi 4 da komen..
    hehe..at last..

    eleh abg ridwan...
    sbb ade kak no la tue

    ReplyDelete