blog ini dicipta untuk saya meluahkan apa yang terasa, berkongsi apa yang patut , bercerita apa yang menarik dan menulis apa yang terlintas dihati. tidak ada niat untuk menghina mana-mana pihak. maaf dipinta sekiranya ada ayat-ayat di blog ini mengguris luka tang mana-mana.

follow me

Thursday, June 25, 2009

such a happy day

yesterday, i went to ipoh with my beloved and closed cousin : abg wan & his wife, aliff my adek sdare..watching transformers, hockey game, makan2, beli2..yeah!my hobby...

then i met someone, not unfornutely..i plan this so i can meet him..for the first time we meet and talk face to face..hehehe..kelaka la awak tyme tue..and thats why i like u since the first time i saw you..and the day end when we talk about each other till 3 a.m..ngantuk dan letih sangat2 tp sbb nk tggu jwpn dr awk saya sanggup..the answer is same just like me..i glad to hear thats ..thnks..
hope this relationship never ends.. friend for eva!






8 comments: