blog ini dicipta untuk saya meluahkan apa yang terasa, berkongsi apa yang patut , bercerita apa yang menarik dan menulis apa yang terlintas dihati. tidak ada niat untuk menghina mana-mana pihak. maaf dipinta sekiranya ada ayat-ayat di blog ini mengguris luka tang mana-mana.

follow me

Tuesday, June 2, 2009

my best buddy da kawen sudah

sepemergian aku selama 4 hari sebelum ni ialah kerana sibuk dengan kenduri abang sedara aku yang paling sekepala dengan aku...wah..tak sangka, die dah kawen...maklum la..umur dah meningkat tapi otaknya tak berapa matang..hehehe..jangan marah kalau terbace.. walaupun aku tak banyak membantu (hanya jadi bank bergerak dan part time photographer) namun aku harap sedikit kederat dariku dapat membantu sedikit sebanyak perjalanan majlis persandingan mereka..tak ada pape yang harus aku perkatakan lagi selain SELAMAT PENGANTIN BARU untuk pasangan IZWAN dan MAZANA, moga panjang umur, murah rezeki dan dapat anak secepat mungkin..hehe..di sini saya selitkan beberapa gambar sekitar majlis perkahwinan mereka di bagan serai dan sungai petani...


di BAGAN SERAI.....




di SUNGAI PETANI...







last but not least of course gambar aku..hehehe


aku dengan pengantin dan pengapit yang tak brape nak hensem ke2-2 nyer

8 comments: