blog ini dicipta untuk saya meluahkan apa yang terasa, berkongsi apa yang patut , bercerita apa yang menarik dan menulis apa yang terlintas dihati. tidak ada niat untuk menghina mana-mana pihak. maaf dipinta sekiranya ada ayat-ayat di blog ini mengguris luka tang mana-mana.

follow me

Monday, June 1, 2009

kene TAG...

1.Ape perasaan anda sekarang?
penat + ngantuk + sakit kaki yang x abis2

2.Saya nak makan?
nak makan ais kacang la memandangkan cuaca panas

3.Saya tak suka?
orang yang xreti berterima kasih dan ucap sorry ble wat salah

4.Impian saya?
nak ada kehidupan yg bahgia dunia akhirat

5.Haiwan yg saya tak suka?
binatang yang menggelikan dan busuk

6.Saya harapkan?
cinta saya diterima

7.Jika boleh putarkan mase?
saya nak sekolah rendah balek..taun 6 sgt best

8.Saya pada 10 tahun akan datang?
seorang chartered accountant yg berjaya serta sudah berumah tangge

9.Handphone saya adalah sebuah?
-sony ericson w380 jer..xmampu bli mhal2..orang susah

10.Saya pernah bercinta sebanyak?
tah la..malas nak kire

11.Saya suke pada?
orang yang saya cinta

12.Kawan2 saya?
orang2 yang ingin berkawan dengan saya sampai mati

13.Pernah dikhianati?
banyak kali

14.Ape yg anda hendak lakukan terhadap org yg mengkhianati anda?
buat bodoh jer..tuhan blas

15.Senaraikan 6 org untuk di'tag'
-ja 0_o
-matt
-chippy
-faiz syazwan
-lynita
-fithri

3 comments: