blog ini dicipta untuk saya meluahkan apa yang terasa, berkongsi apa yang patut , bercerita apa yang menarik dan menulis apa yang terlintas dihati. tidak ada niat untuk menghina mana-mana pihak. maaf dipinta sekiranya ada ayat-ayat di blog ini mengguris luka tang mana-mana.

follow me

Friday, June 12, 2009

YE, saya taw saya salah...

baru semalam rasa teramat la gembira dengan keputusan exam sem lepas , hari ini lain pulak cerite yer..mungkin aku tak cukup tunjukkan rasa syukur pada Allah..ampunkan dosa-dosaku ya Allah..aku banyak wat dosa padamu..tujuan aku buat entri ni just nk cakap...

"aku mintak maaf matt sebab selalu susahkan ko..
ye aku taw, aku memang kuat touching, sentap sane sini..
it's nothing bout me, it's all bout my feeling..
aku dah tak kuat macam dulu..
aku memang macam ni bile orang marah aku..
im sorry for disturbing u..
n give so many reason to u..
im such an idiot person..im sorry......"

6 comments:

  1. xda pape..
    aku just telah menyakitkn+merunsingkan+membebankan+menyusahakn matt,kwn arwah pakwe aku...

    n i feel sorry 4 dat

    ReplyDelete
  2. asl kuar tjuk lak minah ni..
    tjuk laen kt shoutmix k

    ReplyDelete
  3. uiks..
    bgus ko rse slh, ko mntk maaf boolat..
    jgn di pendam kte2 maaf tuh..
    ntul x boolat??

    ReplyDelete