blog ini dicipta untuk saya meluahkan apa yang terasa, berkongsi apa yang patut , bercerita apa yang menarik dan menulis apa yang terlintas dihati. tidak ada niat untuk menghina mana-mana pihak. maaf dipinta sekiranya ada ayat-ayat di blog ini mengguris luka tang mana-mana.

follow me

Tuesday, January 25, 2011

PENCEN

hari ini secara rasminya saya telah meletak kan jawatan saya sebagai EXCO PERSIDA. sangat seronok dan bahagia rasanya. malam ini nak kira undi dan lihat sapa yang akan mengambil alih tapak kepimpinan PERSIDA. (dan malam ni jugak la nak buat assignment audit )

segala penat lelah selama setahun akhirnya berakhir. segala pengorbanan telah dilalu.( sampai tak dapat dekan pun penah dirasai) .. sekarang biarlah junior-junior yang rasa apa yang kami penah rasa..

sebenarnya sekarang ini kami, (saya, zira, amni, sad, miza and ika) di library UiTM. tengah menyiapkan kuiz audit masing-masing. saya dah siap jadi ini yang menyemakkan blog sendiri lagi ni. so, sekian terima kasih.

No comments:

Post a Comment