blog ini dicipta untuk saya meluahkan apa yang terasa, berkongsi apa yang patut , bercerita apa yang menarik dan menulis apa yang terlintas dihati. tidak ada niat untuk menghina mana-mana pihak. maaf dipinta sekiranya ada ayat-ayat di blog ini mengguris luka tang mana-mana.

follow me

Monday, January 17, 2011

seperti tak pernah berkawan

hari ini dapat pulang awal dari kelas, awal 40 minit macam tue je. tapi tak ape, janji awal. Amni ajak temankan die ambil The Twins ( ila dan ili) yang baru pulang dari KL. jadi rasanya macam rugi pula if tak ikut. kami bertiga (saya, Zairah dan Amni) pun keluar. sementara menunggu Twins ni sampai kami makan lunch dulu di sebuah restoran yang berdekatan.

tiba-tiba Amni bersuara
" ana, ada F dan Z kat belakang"

saya terkejut sampai tak tahu nak buat apa. tapi kenapa nak terkejut?pelik. mereka kawan saya dan saya masih anggap kami berkawan.

kami pernah bergelak ketawa, makan bersama-sama, overnight sampai buta, pukul-pukul tak ingat dunia. tapi sekarang macam tak pernah kenal sesama sendiri. sedih. sedih tersangat-sangat sebab kenangannya masih segar dalam ingatan

salah saya ke semua ni?


No comments:

Post a Comment