blog ini dicipta untuk saya meluahkan apa yang terasa, berkongsi apa yang patut , bercerita apa yang menarik dan menulis apa yang terlintas dihati. tidak ada niat untuk menghina mana-mana pihak. maaf dipinta sekiranya ada ayat-ayat di blog ini mengguris luka tang mana-mana.

follow me

Sunday, January 16, 2011

sekarang

sekarang baru saja selesai edit blog yang tercinta ini.mungkin tak seAdvance blog orang lain, mungkin tak menarik untuk dibaca, mungkin sakit mata melihat warnanya, mungkin sakit teliga mendengar lagunya tapi saya tak kesah. saya punya blog saya punya suka.


blog memang tempat untuk luahkan segalanya. oleh sebab itu blog ini akan berubah wajah dan lagunya mengikut mood saya.jadi bila dengar lagu yang ada di blog ini orang akan paham apa yang saya rasa sekarang

mungkin tak dapat nak di detailkan apa yang saya rasa sekarang, cukuplah sekadar semua tahu yang kehidupan ini tak selalunya indah. ada pasang surutnya. seeloknya jangan la kita salahkan orang lain atas kelemahan dan kesalahan kita sendiri. ;)


No comments:

Post a Comment