blog ini dicipta untuk saya meluahkan apa yang terasa, berkongsi apa yang patut , bercerita apa yang menarik dan menulis apa yang terlintas dihati. tidak ada niat untuk menghina mana-mana pihak. maaf dipinta sekiranya ada ayat-ayat di blog ini mengguris luka tang mana-mana.

follow me

Wednesday, January 19, 2011

hari rabu

hari ini seperti hari-hari rabu yang lain. tiada yang istimewa. cuma sedikit kesedihan yang dapat dirasai pada ketika ini.saya dan teman rapat saya sudah 4 hari tak berbalas SMS. ini bukan satu yang pelik sebenarnya tapi mesej terakhirnya yang buat saya rasa sedih.

sejarah mungkin berulang. sesedih mana pun mesej terakhirnya itu saya akan tetap simpan. saya tak mahu kehilangan memori terakhir bersama dia seperti arwah kekasih saya yang dulu yang saya tak pernah terfikir pun akan kehilangannya selamanya.

:'(

2 comments:

  1. aii...tinggal satu hostel pun takkan nak pakai sms jugak...rajin2 la singgah ketuk pintu bilik/kelas...bersemuka...berbincang....lepastu nak bertumbuk ke smackdown ke...ikut suka la...janji dapat jawapan dan kepastian....

    kemudian..terpulang la samada untuk menerima hakikat yg sebenar atau ingin hanyut dalam kenangan silam....

    ReplyDelete
  2. abg wan ni...............ni bkn pmpuan la.laki2 yg jauh nun di selangor.haaaa

    ReplyDelete