blog ini dicipta untuk saya meluahkan apa yang terasa, berkongsi apa yang patut , bercerita apa yang menarik dan menulis apa yang terlintas dihati. tidak ada niat untuk menghina mana-mana pihak. maaf dipinta sekiranya ada ayat-ayat di blog ini mengguris luka tang mana-mana.

follow me

Friday, January 21, 2011

kawan-kawan sedunia

saya sudah penat nak melayan kerenah dan kehendak anda semua. saya juga ada hati dan perasan. tak bermaksud saya diam saya suka dengan apa yang anda lakukan pada saya.saya ni bukan lurus or bendul. saya bukan lembu yang tunduk apabila orang tarik hidung nya. saya manusia yang punya akal dan nyawa.

kepada yang tidak suka berkawan dengan saya, saya tak halang untuk anda meninggalkan saya. saya sudah tak lalu berhadapan dengan anda semua. tak nak kawan sudah. saya tak mati cuma sedikit menyesali. ;'(

No comments:

Post a Comment