blog ini dicipta untuk saya meluahkan apa yang terasa, berkongsi apa yang patut , bercerita apa yang menarik dan menulis apa yang terlintas dihati. tidak ada niat untuk menghina mana-mana pihak. maaf dipinta sekiranya ada ayat-ayat di blog ini mengguris luka tang mana-mana.

follow me

Wednesday, January 19, 2011

itu sahaja

saya tak pandai berkata-kata. saya tak pandai susun ayat berbunga. saya tak pandai jiwang segala. hanya ini yang mampu saya lakukan.memetik lagu mana-mana untuk luahkan apa yang dirasa.


Takkan lagi aku menunggu
kau hadir di dalam mimpi-mimpiku
puasku mengharapkan dirimu
seperti mereka yang punya cinta

Diriku tanpa dirimu
kau tempuhi penuh bahagia
diriku mahu kau tahu
pedih ini kau tak terasa

Warkahku mengharapkan dirimu
seperti yang aku kenali dulu
setiaku menantikan dirimu
seperti setianya terhadap diriku

Tapiku melepaskan mu
melangkah namun tak berdaya
terusku terus menunggu
cinta yang takkan pernah ada



3 comments:

  1. lagu kat atas tu untuk aweks ke atau balakss...

    ReplyDelete
  2. lgu tu untuk awekss ke atau balakss..

    ReplyDelete
  3. untuk balaks yang kadang2 boleh jadi aweks.. ;P

    ReplyDelete