blog ini dicipta untuk saya meluahkan apa yang terasa, berkongsi apa yang patut , bercerita apa yang menarik dan menulis apa yang terlintas dihati. tidak ada niat untuk menghina mana-mana pihak. maaf dipinta sekiranya ada ayat-ayat di blog ini mengguris luka tang mana-mana.

follow me

Monday, January 10, 2011

sibuk segala bagai

saya akui memang sangat malas nk update apa-apa dalam blog ni. reason utamanya for sure sebab sibuk dan yang menambahkan sebab musabab nye lagi adalah tak ada sape pun yang komen post-post saya. jadi apa guna berkarya kalau tak ada orang yang nak baca. satu benda yang sia-sia saya fikir..

tapi memandangkan ada orang yang nak sangat saya post new entri kat sini so terpaksa la buat. ok then, let me talk about a new chapter of my life as part6 student of DIA. sangat memenatkan rasa nya sebab awal-awal dah dapat byk presentation, case study and etc. belum masuk ETR yang perlu ke sana ke sini mencari bahan.

sebenarnya sekarang dalam dilemma di mana saya patut ambek MUET. ada kata dalam luar sama ja. ada kata dalam susah nak score, ada kata luar senang sebab ambek sama dengan budak STPM. tapi entah la..untuk tidak menyusahkan diri di kemudian hari so better ambek kat dalam.


dalam entri kali ini rasa macam nak selit satu topik pasal kawan saya nama Azwan Ramli bukan Azwan Ali ok. laen sangat ( i mean bapak mereka totally lain). saje nak tulis pasal die sebab lately die rajin sangat update blog. dah ade streamyx kat rumah katenye..die ni kawan yang tak tahu nak di describe macam mana tapi bila dengan dia or on phone dengan die sudah cukup buat saya rasa happy. bukan kawan yang lain tue kasi saya nangis ja tapi saya nak tulis pasal dia. die a bit different compare with the rest of my friends. he likes shopping and all women's stuff. agak kaya tapi tak kesah nak lepak mamak or even tepi jalan. tak macam sesetengah orang yang sangat cerewet even tak la kaya macam mana pun. he's one of my spy. spy pe? itu yang kita tak tahu.huhuh.. thanks darling for accepting me as ur friend. ;)



2 comments:

  1. hahahah tapi apsal kat aku nyer stats blog..x da tulis yg wan ada updated blog dia ek...

    ReplyDelete
  2. aku nye blog update ade tk?
    ak tak taw la sebab nye ape..hmmmmmmm..
    pelik je

    ReplyDelete