blog ini dicipta untuk saya meluahkan apa yang terasa, berkongsi apa yang patut , bercerita apa yang menarik dan menulis apa yang terlintas dihati. tidak ada niat untuk menghina mana-mana pihak. maaf dipinta sekiranya ada ayat-ayat di blog ini mengguris luka tang mana-mana.

follow me

Monday, May 23, 2011

kerja lah

malas nak fikir panjang. walaupun gaji tak tahu bape tapi masih mahu terima kerja ini.yes.. saya kerja dengan bapak saya. bapak yang hanya bekerja sorang-sorang. huhu. jadi di audit firm yang kecik ini la saya bekerja sekarang,hhuhu

di saat menaip benda ini semua, saya sedang menyelak helaian2 cash book or in malay they called buku tunai. susah betul nak kene translate benda yang kita belajar dalam english tapi kene praktikkan dalam bahasa melayu. tapi tak apa, boleh improve kan bahasa melayu ( padahal english yang patut diimprove kn)

well. tak boleh nak taip panjang-panjang , takut tak siap pulak kerja ini. dah la bapak nak esok. okay ESOK! memang tak tidur malam la nak mengaudit benda ni..huh.


No comments:

Post a Comment