blog ini dicipta untuk saya meluahkan apa yang terasa, berkongsi apa yang patut , bercerita apa yang menarik dan menulis apa yang terlintas dihati. tidak ada niat untuk menghina mana-mana pihak. maaf dipinta sekiranya ada ayat-ayat di blog ini mengguris luka tang mana-mana.

follow me

Wednesday, May 25, 2011

more than expected

today, 25 may 2011 sekali lagi facebook dipenuhi status2 pasal result so sume pon gelabahlah nak cek termasuk lah saya.huhu..Alhamdulillah syukur kepada Allah sebab masih lagi memberi peluang pada saya untuk dapat dekan untuk kasi yang ke5.

well, apa yang boleh saya cakap di sini adalah "i got AD but not ANC" . itu yang sedih sebenarnya. part5 lah yang membuatkan saya tak layak dapat Anugerah Naib Canselor. sebak pun ada tapi tak ape lah. itu namenya pengajaran. maknanya lepas ni jangan nak aktif kan diri tak tentu pasal.

okaylah secara rasminya saya dah habis diploma. glad! now nak masuk Degree pula.huhu.. hope boleh survive nanti di Shah Alam if dapat sane la kn. amin~

No comments:

Post a Comment