blog ini dicipta untuk saya meluahkan apa yang terasa, berkongsi apa yang patut , bercerita apa yang menarik dan menulis apa yang terlintas dihati. tidak ada niat untuk menghina mana-mana pihak. maaf dipinta sekiranya ada ayat-ayat di blog ini mengguris luka tang mana-mana.

follow me

Tuesday, May 17, 2011

lagi lagi IPOH..

well kelmarin ipoh, hari ini ipoh, ujung minggu di ipoh, keluar outing dgn kawan-kawan pun di ipoh. ini pun dah cukup membosankan. ape tah lagi kalau nanti kerja dan kawen dengan orang ipoh. adui! tak lalu la..

well ini sebenarnya memang baru je sampai dari Ipoh. pergi semata-mata nak hantar buku untuk adek tercinta lagi gedix di STAR. pastu ke Jusco sebentar. tapi kalau dah tak ada duet, nak buat apa pun tak boleh. jadi kami makan-makan je lah. okay, saya datang bersama dengan adek bongsu saya yang berumur 9 tahun. (9 tahun, apalah yang boleh die buat)

dan dengan membuang masanya kami pun menapak di Jusco dan makan di Johnnys dalam dalam tak ada duet. sape kate saya kakak yang jahat kalau sanggup belanja adeknya Johnnys? tell me!.



oh, saya bukanlah teruk sangat okay. masih ada hati dan perasaan ..okay, ini adek saya yang baru pertama kali makan di Johnnys,. die tak berapa sihat tapi laju jer makan. ;P


No comments:

Post a Comment