blog ini dicipta untuk saya meluahkan apa yang terasa, berkongsi apa yang patut , bercerita apa yang menarik dan menulis apa yang terlintas dihati. tidak ada niat untuk menghina mana-mana pihak. maaf dipinta sekiranya ada ayat-ayat di blog ini mengguris luka tang mana-mana.

follow me

Sunday, January 30, 2011

double worried




to my beloved sister hamizah,

bila akak dengar berita pasal mesir, akak masih boleh tersenyum. "oh, biasa je tue". akak tak fikir panjang. akak bodoh! sedikit pon tak fikirkan keadaan awak kat sane. dan pagi tadi ramai sedara yang telefon mak mahupun bapak bertanyakan awak. keadaan awak. awak ok atau tak. akak dah pelik. teruk sangat ke keadaan disana sampai semua orang risau. dan akak tengok berita lagi. Ya Allah Tuhan yang Maha Besar, dasyatnya rusuhan di Mesir. akak dah mula risau.

jam 6.30 petang, mak salah seorang dari housemate awak call bapak. mereka nampak serious berbual.akak bertambah risau. dan bila mak dapat call awak dan awak ceritakan keadaan awak di sana, akak tahu mak dan bapak sedang tahan air mata masing-masing. mak sebak.

mizah, akak tetiba tak dapat nak kawal perasaan akak.maafkan akak.akak banyak buat salah dengan awak. dari kecil sampai besar akak selalu susahkan awak..akak doakan awak selamat dan dibawah lindungan Allah sentiasa. pulanglah mizah, akak tahu kepulangan awaklah masa yang dinantikan oleh mak dan bapak.



to all my fellow friends. i begging u. please pray for my sister safety and the rest of Malaysian citizens that still there in Egypt.



5 comments:

  1. Dear,
    Suami saya pun di sana saat ini. Sama2 kita doakan yer!

    ReplyDelete
  2. ummu: thnks..kite same2 doakan semunya selamat.amin

    shhirah: thnks jugak yer

    ReplyDelete
  3. saye fhm perasaan awk. sbb saye pn sm mcm awk. saye ade kekasih yg berada di alex. ya ALLAH. risau nye hati saye. sngguh x tenang. hari2 menangis sbb terlalu risaukan dia. hrp dia segera pulang. T_T

    ReplyDelete
  4. sy doakan kekasih awk pon selamat..sama2 kite doakan

    ReplyDelete