blog ini dicipta untuk saya meluahkan apa yang terasa, berkongsi apa yang patut , bercerita apa yang menarik dan menulis apa yang terlintas dihati. tidak ada niat untuk menghina mana-mana pihak. maaf dipinta sekiranya ada ayat-ayat di blog ini mengguris luka tang mana-mana.

follow me

Wednesday, January 12, 2011

kami bukan musuh

kepada mereka yang diluar sana, ingin saya nyatakan yang saya dan kawan saya zairah ridwan bukanlah musuh, mahupun bergaduh.. kami masih akrab seperti biasa. terkejut rasanya bila ada orang yang tanya

" ana, ko dengan zairah gaduh ek?"

bila pulak kami bergaduh? hanya kerana kami tak jalan bersama or makan bersama or keluar bersama-sama orang terus buat conclusion kami bergaduh.perlu ke? TIDAK sama sekali ok.



berkawan baik tak semestinya semua bende buat sama-sama. saya dan zairah agak pelik tapi itulah kami dari mula-mula kenal sampai sekarang. di luar kelas memang seiring dan sejalan tapi dalam kelas masing-masing macam tak kenal. mungkin sekarang orang jarang nampak kami bersama tapi macam mana nak nampak, kami keluar dari bilik pon tak malam-malam. masing-masing duduk dalam bilik layan movie.



dan yang menguatkan lagi andaian orang yang kami ni bergaduh bila tengok saya dengan geng saya dan zairah dengan geng lain. mereka kene paham. sem ni kami banyak in group work so mesti la i spend most of my time with my group members. itu sahaja. harap segala kemushkilan dapat disangkal selepas membaca entri ini.



2 comments:

  1. ahahh. aku baca ni, dan rasa sgt klaka. tak gaduh lah weyh, kmi baek baek aja=) cme mengurangkan aktiviti waktu malam sbb kemalasan. ngeee

    yg benar, zairah ridwan:P

    btw: na, gmba aku tak comel!

    ReplyDelete
  2. klaka kn?tkpe la..org tk phm ...
    so mereka buat andaian mcm2.

    p/s: gmbr ni comey jer(aku la)

    ReplyDelete